• Ons doel is om u te helpen een optimale mondgezondheid te bereiken en te behouden. Bij onze kennismaking verzamelen wij daarom de noodzakelijke gegevens om uw huidige mondconditie in kaart te brengen en uw wensen te bespreken. Hiervoor moet de gezondheidsvragenlijst ingevuld worden. Zo kunnen wij zo optimaal mogelijk aan uw verwachtingen voldoen.
  • Wanneer u een pijnklacht heeft, wacht dan niet tot de volgende controle, maar neem contact met ons op. Bel ons indien mogelijk tussen 8.00 en 10.00 uur, zodat wij u eventueel dezelfde dag nog kunnen helpen. Indien de praktijk gesloten is, hoort u op het antwoordapparaat het nummer van de dienstdoende tandarts.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor het wijzigingen van uw gegevens (adres, email, telefoonnummers) en ook medische bijzonderheden, zoals: zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen, etc.
  • Wij behandelen uitsluitend na afspraak. Wanneer u een afspraak niet kunt nakomen, dient u dit minimaal 48 uur ( = 2 werkdagen) van tevoren te melden. U mag uw afspraak annuleren of wijzigen zowel telefonisch als per mail. Anders zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen van een bedrag van 15 euro per 10 minuten voor de gereserveerde tijd / stoel en personeelskosten).
  • U kunt voor behandelingen boven de 150 euro een begroting vragen/krijgen.
  • Privacyregeling en geheimhouding: patiënteninformatie wordt niet aan derden door gestuurd of verteld zonder overleg met de tandarts en met mede weten van de patiënt. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die de informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (verwijzing). Wanneer u uw dossier opvraagt of wanneer een dossier overgedragen moet worden bijvoorbeeld in verband met verhuizing, dan wordt er een machtigingsformulier voor het overdragen van een dossier ingevuld en ondertekend.

error: Gelieve niet te kopieeren