Onze tarieven zijn conform de richtlijnen van het KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde). Je kunt alle tarieven bekijken door op onderstaande afbeelding te klikken.
In onze praktijk besteden we veel aandacht en zorg aan uw behandeling. Daarom werken we samen met Infomedics voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dit betekent dat u uw rekening voor de zorg van Infomedics ontvangt.
Als uw zorgverzekeraar een deel van uw rekening vergoedt, staat dit duidelijk vermeld op de rekening. Het resterende bedrag betaalt u aan Infomedics. Heeft u vragen over de vergoeding op uw rekening? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Als er geen vergoeding op de rekening staat, betaalt u het volledige bedrag aan Infomedics en kunt u controleren of u de rekening nog kunt indienen bij uw zorgverzekeraar.
Op de website van Infomedics (www.infomedics.nl) kunt u verschillende zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen. Denk hierbij aan:
Heeft u toch nog een vraag? Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).
Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics doet er alles aan om uw gegevens maximaal te beveiligen en voldoet uiteraard aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. Informatie over hoe Infomedics omgaat met de bescherming van privacygevoelige informatie vindt u op www.infomedics.nl.
In opdracht van ons verstuurt en incasseert Infomedics rekeningen voor de zorg die u heeft gehad. Infomedics voldoet hierbij aan alle (privacy) wet- en regelgeving, zowel de regels die van toepassing zijn op ons als zorgaanbieder, als de regels die vanuit de wet gelden voor Infomedics.
Wat zijn de belangrijkste betalingsvoorwaarden van uw rekening van Infomedics?
Mocht het voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld hebben, laat het ons weten! Vraag om een verhelderend gesprek. Uw tandarts kan dan uitleggen waarom iets op een bepaalde manier is gedaan en samen kunnen jullie naar een oplossing zoeken.
Neem bij een klacht contact met ons op via e-mail: info@familiedentalzorg.nl, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Als u er samen niet uitkomt, kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Dit punt is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT. Levert dit ook geen bevredigende oplossing op, dan kunt u gebruikmaken van de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Dit biedt twee mogelijkheden: bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.
Via onderstaande buttons kunt u zich als nieuwe patiënt inschrijven bij onze praktijk of een afspraak maken.